Tefal stoomstrijkijzer FV9835 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal stoomstrijkijzer FV9835 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

David 18-08-2021

Top apparaat

Heerlijk apparaat om mee te werken. Alles wat nieuw is natuurlijk even wennen, maar dat is geen minpunt :)

Het stoom is intens, maar dat is nou juist fijn.

Pluspunten

• Genoeg stoom
  • fijn gewicht (even wennen)

Hanneke Welten 28-05-2019

Krachtige stoomstrijkijzer, mooi design

Goede prijs/kwaliteit verhouding. De stoomkracht kwam zelfs boven mijn verwachting. Het strijkijzer is snel op temperatuur, waardoor je snel aan de slag kunt. Groot waterreservoir, waardoor niet telkens water bij moet vullen om stoom te krijgen. Er zat geen echte gebruiksaanwijzing bij, enkele plaatjes waar je het mee moest doen. Dus de eerste keer even goed kijken maar volgt redelijk zichzelf.
Design is mooi, wel wat zwaar aan gewicht. Gaat makkelijk over de was heen, strijken is zo bijna een feestje!

• Snel warm
  • Prijs

Minpunten

• Redelijk zwaar in gewicht

kimb 28-05-2019

erg zwaar en teveel stoom

Ik vind het produkt erg zwaar. Tevens geeft hij naar mijn believen teveel stoom af waardoor de hele ruimte beslaat terwijl ik de ramen op een kiertje heb

Pluspunten

• mooi uiterlijk
  • word goed heet

Minpunten

• teveel stoom
  • zwaar

Irene45 15-05-2019

Dfijn strijkijzer

Het strijkijzeris wat zwaar, dit went snel en strijkt heel prettig. De zool is glad en glijd soepel over de stof. De was is snel kreukvrij. Er komt automatisch precies genoeg stoom uit , dus geen losse stoom naast de strijk. Het kalkfilter is even goed kijken hoe het werkt maar dan gemakkelijk schoon te maken. Er zit een automoff functie op zodat het ijzer nooit zomaar te lang aanstaat. Een fijn strijkijzer wat je makkelijk pakt en ook weer makkleijk opruimt.

Pluspunten

• Gladde zool
  • Ligt prettig in de hand
  • Strijkt snel glad

Minpunten

• In begin wat zwaar, dit is even wennen

Gala 11-05-2019

Geweldig product

Dede strijkijzer kreeg ik om te testen, na drie weken gebruik vind ik die nog steeds geweldig ! Automatische uit functie is prima uitvinding, de stoom richting en kracht is precies wat ik nodig heb om het gewenste resultaat te bereiken.

Pluspunten

• Heel makkelijk en veilig in gebruik

Minpunten

• vloeistofniveau niet makkelijk gezien kan worden

Cora 11-05-2019

prima stoomstrijkijzer

Onlangs dit strijkijzer thuis ontvangen om te mogen testen. Mijn eerste indruk was de goede uitstraling. Het voelt voor mij wel redelijk zwaar aan, omdat ik een licht strijkijzer gewend ben. Het strijkt op verschillende warmtes de kreukels goed weg en door de punt kan je heel goed op de moeilijke plekjes komen. Ook heeft het een groot waterreservoir en een krachtige stoomstoot... ook om je strijkgoed te vernevelen kan je door een druk op de knop dit in één handige beweging doen tijdens het strijken.

Pluspunten

• snel warm
  • stevige stoomstoot

Minpunten

• aan de zware kant